Tema 1 / Unit 1: Corrección dos exercicios
1.Pasa a plural as seguintes palabras:
Convite
Dor
Labor
Legume
Garaxe
Personaxe
Testemuño
Arte
Análise
Cor
Árbore
Homenaxe
Nariz
Eixe
Paisaxe
Solucións:
Convites
Dores
Labores
Legumes
Garaxes
Personaxes
Testemuños
Artes
Análises
Cores
Árbores
Homenaxes
Narices
Paisaxes
2.Pasa a plural as seguintes oracións. Repara nos verbos e noutros elementos que teñas que
modificar.
O cónsul do Brasil regaloulle un lápis coa bandeira do Brasil.
Dóeme o cadril porque esvarei coa pel dun limón e caín pola escaleira.
Foron na barca e pescaron un ollomol e un xurelo antes de que lles romperá a rede.
A súa irmá vive nese dúplex que se ve desde o túnel.
Na película o mísil impacta contra a torre e un mes despois do naufraxio do acoirazado
onde o capitán dispara cun revólver ao polisón.
O sapoconcho que tes no xardín é un lacazán, nunca sobe máis dun chanzo.
O luns sempre é igual: hai que comezar a semana e levar o rapaz ao doutor.
Sara ten una foto do dolmen que visitamos no álbum.
Solucións:
Os cónsules do Brasil regaláronlles uns lápis coas bandeiras do Brasil.
Dóennos os cadriles porque esvaramos coas peis duns limóns e caímos polas
escaleiras.
Foron nas barcas e pescaron uns ollomoles e uns xureles antes de que lles
romperán as redes.
As súas irmás viven meses dúplex que se ven desde os túneles.
Nas películas os misiles impactan contra as torres e uns meses despois do
naufraxio dos acoirazados onde os capitáns disparan cuns revólveres aos polisóns.
Os sapoconchos que tedes nos xardíns son uns lacazáns, nunca soben máis duns
chanzos.
Os luns sempre son iguais: hai que comezar as semanas e levar aos rapaces aos
doutores,
Sara ten unas fotos dos dolmens que visitamos nos álbums.
3.Cambia de número os substantivos do seguinte texto.
Cores e nacionalidades misturadas cun concepto que en principio non parece ter moita
relación; pero non cabe dúbida que da igual a parte do mundo na que un se atope,
sempre é posible rir aínda que non en todos os lugares fan gracia as mesmas cousas
SOLUCIÓN
Cor e nacionalidade misturadas cuns conceptos que en principio non parecen ter
moita relacións, pero non caben dúbidas de que da igual a parte do mundo na que se
atope, sempre é posible rir aínda que non en todos os lugares fan gracia a mesma
cousa
4.Corrixe os seguintes fragmentos nos cales pode haber palabras que estean mal
concordadas.
Conta as historias que un rei dun país moi lonxano recibiu como obsequio no seu cumpleano
dous pichón de falcón e entregoullos ao Mestre de cetrería para que os entrenara.
Pasados un mes, o instructor comunicoulles que uno dos falcóns estaba perfectamente
educados, aprendera xa a voar e a cazar, pero que non sabía que lle pasaba ao outro falcóns:
non se moverá dunha rama desde que chegara ao palacio e ademáis había que levarlle
almorzos cada día.
O rei mandou chamar aos curandeiro de todos tipo. Pero ninguén conseguiu facer voar á ave.
Encargoulles a misión a varios membros da cortes, pero aínda que fixeron varios intento nada
cambiou.
Polas ventás dos seus cuartos, o monarca vía que os paxaros seguía inmóbil. Publicou por fin
chamamentos entre os súbditos pedindo axudas e entón ás mañás seguinte veu ao falcón voar
axilmente polos xardíns.
-Traede aos autor deste miragres- dixo aos seus séquitos. Ao pouco rato presentáronlle un
campesino.
-Fixeches voar aos falcóns? Como os conseguiches? Eres magos?
Entre felices e intimidados, os homiño explicou:
-Non foi difíciles, Alteza: só cortei as rama. O paxaro deuse conta de que tiña ás e comexou a
voar.
Solución:
Conta a historia que un rei dun país moi lonxano recibiu como obsequio no seu cumpleanos
dous pichóns de falcóns e entregoullos ao Mestre de cetrería para que os entrenara.
Pasados uns meses, o instructor comunicoulle que un dos falcóns estaba perfectamente
educado, aprendera xa a voar e a cazar, pero que non sabía que lle pasaba ao outro falcón:
non se moverá dunha rama desde que chegara ao palacio e ademáis había que levarlle
almorzo cada día.
O rei mandou chamar aos curandeiros de todo tipo. Pero ninguén conseguiu facer voar á ave.
Encargoulles a misión a varios membros da corte, pero aínda que fixeron varios intentos nada
cambiou.
Polas ventás do seu cuarto, o monarca vía que o paxaro seguía inmóbil. Publicou por fin
chamamentos entre os súbditos pedindo axudas e entón á mañá seguinte veu ao falcón voar
axilmente polos xardíns.
-Traede ao autor deste miragre- dixo aos seus séquitos. Ao pouco rato presentáronlle un
campesino.
-Fixeches voar ao falcón? Como os conseguiches? Eres mago?
Entre felices e intimidados, os homiño explicou:
-Non foi difícil, Alteza: só cortei a rama. O paxaro deuse conta de que tiña ás e comexou a voar.
Convite
Dor
Labor
Legume
Garaxe
Personaxe
Testemuño
Arte
Análise
Cor
Árbore
Homenaxe
Nariz
Eixe
Paisaxe
Solucións:
Convites
Dores
Labores
Legumes
Garaxes
Personaxes
Testemuños
Artes
Análises
Cores
Árbores
Homenaxes
Narices
Paisaxes
2.Pasa a plural as seguintes oracións. Repara nos verbos e noutros elementos que teñas que
modificar.
O cónsul do Brasil regaloulle un lápis coa bandeira do Brasil.
Dóeme o cadril porque esvarei coa pel dun limón e caín pola escaleira.
Foron na barca e pescaron un ollomol e un xurelo antes de que lles romperá a rede.
A súa irmá vive nese dúplex que se ve desde o túnel.
Na película o mísil impacta contra a torre e un mes despois do naufraxio do acoirazado
onde o capitán dispara cun revólver ao polisón.
O sapoconcho que tes no xardín é un lacazán, nunca sobe máis dun chanzo.
O luns sempre é igual: hai que comezar a semana e levar o rapaz ao doutor.
Sara ten una foto do dolmen que visitamos no álbum.
Solucións:
Os cónsules do Brasil regaláronlles uns lápis coas bandeiras do Brasil.
Dóennos os cadriles porque esvaramos coas peis duns limóns e caímos polas
escaleiras.
Foron nas barcas e pescaron uns ollomoles e uns xureles antes de que lles
romperán as redes.
As súas irmás viven meses dúplex que se ven desde os túneles.
Nas películas os misiles impactan contra as torres e uns meses despois do
naufraxio dos acoirazados onde os capitáns disparan cuns revólveres aos polisóns.
Os sapoconchos que tedes nos xardíns son uns lacazáns, nunca soben máis duns
chanzos.
Os luns sempre son iguais: hai que comezar as semanas e levar aos rapaces aos
doutores,
Sara ten unas fotos dos dolmens que visitamos nos álbums.
3.Cambia de número os substantivos do seguinte texto.
Cores e nacionalidades misturadas cun concepto que en principio non parece ter moita
relación; pero non cabe dúbida que da igual a parte do mundo na que un se atope,
sempre é posible rir aínda que non en todos os lugares fan gracia as mesmas cousas
SOLUCIÓN
Cor e nacionalidade misturadas cuns conceptos que en principio non parecen ter
moita relacións, pero non caben dúbidas de que da igual a parte do mundo na que se
atope, sempre é posible rir aínda que non en todos os lugares fan gracia a mesma
cousa
4.Corrixe os seguintes fragmentos nos cales pode haber palabras que estean mal
concordadas.
Conta as historias que un rei dun país moi lonxano recibiu como obsequio no seu cumpleano
dous pichón de falcón e entregoullos ao Mestre de cetrería para que os entrenara.
Pasados un mes, o instructor comunicoulles que uno dos falcóns estaba perfectamente
educados, aprendera xa a voar e a cazar, pero que non sabía que lle pasaba ao outro falcóns:
non se moverá dunha rama desde que chegara ao palacio e ademáis había que levarlle
almorzos cada día.
O rei mandou chamar aos curandeiro de todos tipo. Pero ninguén conseguiu facer voar á ave.
Encargoulles a misión a varios membros da cortes, pero aínda que fixeron varios intento nada
cambiou.
Polas ventás dos seus cuartos, o monarca vía que os paxaros seguía inmóbil. Publicou por fin
chamamentos entre os súbditos pedindo axudas e entón ás mañás seguinte veu ao falcón voar
axilmente polos xardíns.
-Traede aos autor deste miragres- dixo aos seus séquitos. Ao pouco rato presentáronlle un
campesino.
-Fixeches voar aos falcóns? Como os conseguiches? Eres magos?
Entre felices e intimidados, os homiño explicou:
-Non foi difíciles, Alteza: só cortei as rama. O paxaro deuse conta de que tiña ás e comexou a
voar.
Solución:
Conta a historia que un rei dun país moi lonxano recibiu como obsequio no seu cumpleanos
dous pichóns de falcóns e entregoullos ao Mestre de cetrería para que os entrenara.
Pasados uns meses, o instructor comunicoulle que un dos falcóns estaba perfectamente
educado, aprendera xa a voar e a cazar, pero que non sabía que lle pasaba ao outro falcón:
non se moverá dunha rama desde que chegara ao palacio e ademáis había que levarlle
almorzo cada día.
O rei mandou chamar aos curandeiros de todo tipo. Pero ninguén conseguiu facer voar á ave.
Encargoulles a misión a varios membros da corte, pero aínda que fixeron varios intentos nada
cambiou.
Polas ventás do seu cuarto, o monarca vía que o paxaro seguía inmóbil. Publicou por fin
chamamentos entre os súbditos pedindo axudas e entón á mañá seguinte veu ao falcón voar
axilmente polos xardíns.
-Traede ao autor deste miragre- dixo aos seus séquitos. Ao pouco rato presentáronlle un
campesino.
-Fixeches voar ao falcón? Como os conseguiches? Eres mago?
Entre felices e intimidados, os homiño explicou:
-Non foi difícil, Alteza: só cortei a rama. O paxaro deuse conta de que tiña ás e comexou a voar.
Comentarios
Publicar un comentario